Summa sidvisningar

Välkommen till Hobby-hoppan!

Titta in, jag hoppas jag ger nån lite inspiration, ideér och glädje
Skratt och lite allvar, hobby, jobb och fritid i en salig röra :)

onsdag 6 juni 2012

Var e´sommarn??

Nog är det lite tråkigt när man fryser om händerna och saknar vantarna den 6 juni!! Men vad kan man??...annat än klaga!:)
Vår minisemester till Umeå som vi tog senaste helg efter att sådden och potatisen var i jorden blev heller ingen höjdare den här gången. Vi hann nätt och jämt av båten så fick gumman kräksjukan och fick tillbringa 2 dagar på hotellrummet...suck!
 Gjorde dock tappra försök på lördagen att kräla mej iväg till galleriet men se av den shoppingen blev det soppa av. Satt också som sällskap i bilen åt polarn när han åkte ut till köpcentrum utanför Umeå, tänkte att det klarar jag väl iallafall, men också det fick avbrytas.
Söndagen åkte lyxkryssaren RG-line ut kl.13 och affärerna öppnade 12, så då blev det en paniksnabbrunda i köpcentret som ligger på väg ut till båten...Och DÅ såg jag mycket fina saker,,haha,,men hann ju inte mycket då heller...
 Så den enda som mådde gott åt den trippen var min plånbok:)
Nåja, det går ingen nöd på dom kronorna där dom ligger, kommer säkert nya tillfällen att sätta sprätt på dom!:)
Nu ser jag framemot en lugn helg på hemmaplan, känns länge sen man inte haft nåt planerat en helg, så det ska bli skönt. Kanske lite skäriliv om solen och värmen kunde sticka fram sin näsa.
Och om inte värmen vill komma så man kan njuta av allt det vackra i naturen..






              ..så får man ta in det vackra och njuta i inomhusvärmen,,,har jag gjort ikväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar