Summa sidvisningar

Välkommen till Hobby-hoppan!

Titta in, jag hoppas jag ger nån lite inspiration, ideér och glädje
Skratt och lite allvar, hobby, jobb och fritid i en salig röra :)

tisdag 14 februari 2012

mera blommor på alla hjärtans dag..

Idag blev det tillverkning av mera blom-uppsättningar, härligt, härligt!! Man glömmer både tid och rum, precis som med målning, när man stiger in i blommornas värld:) Kan man ha en bättre sysselsättning på alla-hjärtans dag?!?!...näää!! 


En klaffbyrå hittade också hem över helgen, ingen text den här gången, bara lite "krumelurer",
Nu står en hel hop med möbler i garaget och ropar på hjäp, både såna som jag ska behålla själv och såna som förhoppningsvis hittar nåt nytt hem, men hjääälp, snart börjar växthus-säsongen!!! Vill INTE!!!
Önskar man kunde ha sin hobby som sitt jobb och kunna leva på det,,,suck!


Lite mera blommiga bilder och byrån ska jag lägga in, sen ska jag fixa till en liten alla-hjärtans-natt-vickning åt polarn och mej:) Önskar ni alla haft en fin vän-dag! <3












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar