Summa sidvisningar

Välkommen till Hobby-hoppan!

Titta in, jag hoppas jag ger nån lite inspiration, ideér och glädje
Skratt och lite allvar, hobby, jobb och fritid i en salig röra :)

tisdag 13 mars 2012

Den romantiska Sanna är född...

... för naturligtvis måste jag döpa henne till Sanna som en hyllning till sin namne och som ett minne av en fantastisk kväll. Fast, jag hade ju inte tänkt behålla byrån...så det betyder ju att jag inte blir påmind av den iallafall.
Men hur som haver tyckte jag iallafall att den romantiska byrån,  som ska påminna om att man ska ta hand om och uppskatta de människor som man lever nära,  ska heta Sanna.

Mina nästa projekt ska iallafall gå till eget hem. Dessutom får jag ta mej an köksbordet som fick en grym repa när jag baxade upp byrån på det för att måla blomslingorna...Bra så, då kanske jag äntligen kommer till skott med mina egna furumöbler i köket,,åtminstone en början:)
Hallmålning hör också till det som ligger högt på listan men grundjobbet överlåter jag åt en målare,,booring:) Men innan dess ska jag med hjälp av polarn ta bort alla lister, grejor och så ska ju tapeterna ner, vilket kan blir ett fullt dagsverk beroende på hur lätt eller svårt det är att få loss dom.
Ett annat projekt blir att styla om Linas rum. Eftersom hon tydligen till min stora sorg snart ska flyga ur boet, ska jag göra om hennes rum till gäst och hobbyrum, så i framtiden får hon sova i "gästrummet" om hon gör oss äran att övernatta nån gång:) Vilket hoppeligen blir ofta:))
Bilder från lilla romatiska Sanna kommer här:







Och en bild av mina nya favorittulpaner! Konstigt,,jag som alltid tyckt om tulpaner med stark färg, helst en blandning av flera färgor när det gäller tulpaner...men dom här är ju bara för LJUVLIGA!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar