Summa sidvisningar

Välkommen till Hobby-hoppan!

Titta in, jag hoppas jag ger nån lite inspiration, ideér och glädje
Skratt och lite allvar, hobby, jobb och fritid i en salig röra :)

måndag 12 mars 2012

Möte med en idol:))

Gårkvällen blev en kväll som man lever länge på. Att få sitta på första parkett med polarn och glada vänner och lyssna och möta sin idol livs levande är nåt man inte upplever så ofta:)

Sanna Nielsen hade sin konsert i Trefaldighetskyrkan i Vasa, denna änglalika tjej både i sången och i sin personlighet. Man njöt av varje sekund, otroligt vackert!  Hennes röst passar verkligen i en kyrka och med bara gitarrkomp och inga andra "oljud" som störde fyllde hon hela kyrkan med sin klara och nyanserade stämma. Mellan sångerna bjöd hon på små berättleser med en jordnära, varm humor.
Jag bannade mej själv för att jag inte tog nya kameran med, tänkte att det ofta brukar vara fotoförbud på konserter, så jag bara stoppade min gamla digikamera i väskan....som inte var laddad!!!:( 

Vi kom i så god tid så vi gick in där några från den tidigare konserten ännu var kvar och väntade på cd-signering och fotografering så vi hann köpa och få en cd signerad innan, så där hade man fått många foton men nu blev det bara en med mobilen. Och att få sitta på första raden hade ju också gett en möjlighet för många fina foton,,syynd!! Men och andra sidan kanske man inte hade njutit så mycket om man koncentrerat sej på att ta fina kort.

Väl hemma hittade jag sen inte sladden till mobilen så jag fick det överfört till datorn,,fick skicka bilden åt Ica som i sin tur satte ut den på fejan och därifrån fick jag den sparad,,,håhå!!
Men huvudsaken är ju att man fick uppleva det live,, bilderna får man hålla levande i sitt minne:)


Säg det roliga som varar! Idag var det väckning kl 5.30. Upp och hoppa, tomatplantor på väg och därmed var den sk. semestern slut för denna gång. Så det glada leendet jag hade igår på fotot med Sanna....det hade jag INTE idag!!! Nåja ingen större fara ännu, plantorna är små, söta och lätthanterliga än så länge, men man hurrar ju inte för det! Men våren är på väg så nåt att glädjas över har man iallafall, och möbelmålningen fortsätter så länge växthusjobbet går på lågvarv:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar