Summa sidvisningar

Välkommen till Hobby-hoppan!

Titta in, jag hoppas jag ger nån lite inspiration, ideér och glädje
Skratt och lite allvar, hobby, jobb och fritid i en salig röra :)

torsdag 15 mars 2012

mitt tredje barnbarn...

...hälsade på för första gången idag:) En liten parvel vid namn Roxy, vit och svart och så lik sin mor kring ögonen en tidig söndagmorgon med otvättat face :)
Mimmi var i vanlig ordning inte så förtjust i nytillskottet,,satt och blängde med svart blick när jag höll den lille i famnen. Morrade och grinade när valpen gjorde några glada, trevande försök att bli vän med henne. Stackars barn.. Håhå,, förstår inte varför vår hund är så anti till alla hundar?! Tycker det skulle vara lattjolajban att få en kompis att busa med, men se icke! Enda hunden hon accepterat och gillat till hundra är brorsans nu bortgågna king charles hund, Simpson. Men då var han också en supersnäll, lugn och trygg vovve som varken busade eller rusade utan bara "tjaba bruden,,du här,,okej, jag går och lägger mej" Mimmi var fullständigt förälskad i honom, synd att han nu är borta

Får hoppas att den här lilla parveln också blir accepterad när han blir större och kan visa var skåpet ska stå!:)






1 kommentar: